عمومی

دنیای لوسترهای عجیب

دنیای لوسترهای عجیب

بی شک لوستر هم از عمده طراحی های خاص و عجیب دکوراسیون خانه واجزا آن دور نمانده است. طراحان نوگرا و ساختارشکن با بهره گیری از ایده های تازه و عجیب دست به طراحی و ساخت لوسترهایی زده اند که حتی در ساختار کلی رایج برای ساخت لوستر نیز قرار نمی گیرد. اگر شما هم علاقه مندید به دنبال یک لوستر عجیب و خاص هستید، این مقاله را دنبال کنید.

 

 

برخی از لوسترهای عجیب، حاصل یک ذهن افراد خلاقی است که تنها به دنبال نوگرایی هستند. به بیانی دیگر برای طراحی این نوع از لوستر عجیب، سازنده هدف خاصی را دنبال نمی کرده است.

 

دنیای لوستر عجیب

دنیای لوستر عجیب

 

در بررسی لوسترهای عجیب، همچنین با مواردی مواجه می شویم که برای ساخت آن ها از مواد اولیه ای استفاده شده است که کاربرد دیگری دارند و به طور معمول در ساخت لوستر از آن ها استفاده نمی شود.

 

لوستر عجیب

لوستر عجیب

 

لوسترهایی که دارای طراحی های نمایشگاهی هستند و کاربرد خانگی ندارند، نیز از در گروه لوسترهای عجیب قرار می گیرند.

دنیای لوسترهای عجیب

دنیای لوسترهای عجیب

 

ایده ساخت و خلق برخی از لوسترها از مواردی الهام گرفته می شود که در دنیای واقعی و به ویژه طبیعت وجود دارند. برای مثال در تصویر زیر طراح برای ساخت یک لوستر زیبا و عجیب از فرم بدن پرندگان الهام گرفته است.

 

لوستر شکل پرنده

لوستر شکل پرنده

 

ایجاد یک شکل خاص هنری و در عین حال چشمگیر و زیبا که علاوه بر کاربرد لوستر، به تنهای یک دکور خاص و زیبا هم به شمار می آید.

 

دنیای لوسترهای عجیب

دنیای لوسترهای عجیب

بهره گیری از عناصری اختصاصی مثل قطعات الکترونیکی یکی از راه های انتقال مفهوم نور و روشنایی است. البته باید یادآور شویم که این لوسترها اغلب به صورت سفارشی و در در تعداد محدود تولید می شوند.

 

لوستر

لوستر

 

 

برای ساخت لوستر های سفارشی، دکور و اجزای پیرامونی محل نصب لوستر، توجه می شود. این لوسترها نیز به دلیل آنکه برای یک محیط خاص ساخته می شوند در گروه لوسترهای عجیب به شمار می آیند.

 

لوسترهای سفارشی

لوسترهای سفارشی

 

گاهی هدف از ساخت یک لوستر عجیب، انتقال یک پیام به مخاطب است. برای مثال، در تصویر زیر با هدف نشان داده اهمیت حفظ زمین و محیط زیست، طراح یک لوستر عجیبی را ساخته است که که شامل المان هایی مربوط به اهداف یاد شده است.

 

لوستر محیط زیست

لوستر محیط زیست

 

ایجاد یک کلونی از عنصری به خصوص، روش دگیری برای ساخت لوسترهای عجیب و مدرن است. برای مثال در لوستر زیر از تعداد زیادی تکه های استخوان برای ایجاد یک بافت منحصر به فرد در لوسترها استفاده شده است.

 

لوستر استخوانی

لوستر استخوانی

 

در تصویر زیر، نمونه ای از طراحی و ساخت لوسترهای عجیب در اندازه های بزرگ را مشاهده می کنید؛ ترکیب خلاقیت در طراحی و ساخت لوستر برای محیط هایی باستانی و قدیمی خود اقدامی شجاعانه است. البته نحوه عملکرد محصول نهایی نیز خیره کننده و قابل توجه است.

 

لوستر قدیمی

لوستر قدیمی

 

تلفیق زنجیر، چوب و لامپ های رشته ای که دارای ظاهری قدیمی (Edison Bulb Antique Vintage) هستند، یکی از ترندهای جدید ساخت لوستر های خاص، عجیب و مدرن در سال های اخیر است.

 

لوستر چوب و زنجیر

لوستر چوب و زنجیر

 

در تصویر زیر طراح با ایجاد شکلی انتزاعی و طراحی عجیب و پیچیده، محصولی را خلق کرده است که در هیچ یک از حالات یاد شد قرار نمی گیرد. این لوستر، شما را در پیچیدگی نگه می دارد.

لوستر هندسی

لوستر هندسی

 

در این مطلب، گذری بر دنیای لوسترهای عجیب داشتیم. البته دنیای نا تمام لوسترهای عجیب به این مقاله محدود نمی شود. هر روز، تعداد زیادی از لوسترهای عجیب با طراحی های پیچیده ساخته می شوند. هندمندان زیادی مرزهای طراحی و ساخت لوستر را جابه جا می کنند. البته همانطور که پیشتر نیز گفته شد، اغلب این محصولات، تنها در تعداد محدود تولید می شوند و در فروشگاه های فروش لوستر فروخته نمی شوند.

در لوستر «مون» با تکیه بر آگاه مشتری و افزایش دانایی، مسیری را فراهم کرده ایم تا با مخاطبین گرانقدرمان بتوانند بهترین انتخاب را در خریدهای خود داشته باشند. برای خرید لوستر می توانید به فروشگاه اینترنتی «لوستر مون» مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *