عمومی

ساخت لوستر کاموایی در خـانه

آموزش سخت لوستر کاموایی در خانه

آیا میدانستید شما هم میتوانید با چند وسیله ساده در منزل لوستر بسازید. پس اگر تمایل دارید ساخت لوستر ساده و کابردی را در منزل یاد بگیرید، ضمن مشاهده فیلم آموزش ساخت لوستر، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید و لوستر دست ساز خودتان را تولید کنید.

نورپردازی های تزئینی نقش مهمی در ایجاد سبک های مختلف ایفا می کنند؛ با تزئینات و چراغ های دکوراتیو می توانیم محیط خانه را گرم تر و روشن تر کنیم و با هزینه کم جذابیت و زیبایی فضایمان را افزایش دهیم. چراغ های دکوراتیو تنوع بسیار زیادی در بازار دارند، اما ما می توانیم جدا از خرید آنها، با ساخت المان هایی که به سلیقه و هنر ما نزدیک باشد حس و حال خانه را زیر و رو کنیم. چراغ های رشته ای یا ریسه ای از دسته چراغ های دکوراتیوی هستند که کاربرد زیادی در دکور اتاق خواب، تزئین بالکن در کنار گیاهان و دیزاین مهمانی های دوستانه دارند. این نوع ریسه های نورانی فضا را شاعرانه تر و زیباتر میکنند و حس گرمی به انسان منتقل میکنند. ما به راحتی با وسایل در دسترس میتوانیم چراغ دکوری در شکل و رنگ مورد علاقه ی خودمان را بسازیم و در فضاهای مورد نظرمان استفاده کنیم.
دست ساز بودن وسایل خانه لذت بخش است و ساختن وسایل خانه می تواند انرژی زیادی را به خانه ببخشد، این چیزی است که هم خودتان آن را حس می کنید و هم اطرافیانتان به زبان می آورند. به همین دلیل توصیه می کنیم که وسایلی هر چند کوچک برای خانه خود بسازید و قوه خلاقیتتان را به چالش بکشید؛ کاموا وسیله ای است که در همه ی خانه ها پیدا میشود و امروزه کاربرد بسیار بیشتری علاوه بر دنیای بافتنی های زمستانی جذاب دارد. کاموا به دلیل بافت ضخیم، ماندگاری بالا و در دسترس بودن میتواند گزینه ی خوبی برای درست کردن ساخته های دکوری و کاربردی باشد و به اشکال مختلفی قابل استفاده است. این لوستر می تواند منبع نور مناسبی برای اتاق خوای و یا اتاق کودک باشد.

 

 

ما در لوستر «مون» به غیر از تولید و فروش لوستر و ارائه مقالات آموزشی، روش ساخت لوسترهای دست ساز خانگی را نیز برایتان فراهم آورده ایم تا هم به صرف اقتصادی شما مشتریان و مخاطبان کمک شود و هم لذت ساخت لوستر را نیز تجربه کنید. امیدواریم از این مقاله و مشاهده فیلم آموزشی آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *