عمومی

نکات مهم در انتخاب لوستر و تناسب با دکوراسیون

نکات مهم در انتخاب لوستر و تناسب با دکوراسیون

 

انجام نورپردازی و انتخاب وسیله روشنایی از مهم ترین اجزای طراحی دکوراسیون داخلی محسوب میشه. روشنایی، نه تنها یکی از ارکان کلیدی در طراحی یک فضا است، بلکه نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون داخلی و چیدمان هم داره. اگر تمایل دارید در مورد لوستر های سقفی ، آباژور ها، دیوار کوب ها و حتی چراغ های رومیزی، که اجزایی از نورپردازی هستنند، بیشتر بدانید این مقاله و نکات ذکر شده را تا پایان مطالعه نمایید.

 

 

تناسب لوستر با سبک دکوراسیون داخلی

از آنجا که لوستر، وسیله ای هم تزیینی و هم کاربردی است و میبایست متناسب با سبک دکوراسیون داخلی انتخاب شود لذا سبک دکوراسیون ممکن است مدرن، سنتی یا کلاسیک و یا حتی سلطنتی باشد. سبک ها دارای ویژگی هایید هستند و هر سبک چیدمان مخصوص به خود را دارد. لوسترهای کریستالی مناسب دکوراسیون سلطنتی است چرا که با انعکاس نور بر روی کریستال ها، نما را مجلل تر و با شکوه تر نشان می دهند و پیشنهاد ما برای سبک دکوراسیون سنتیف لوسترهای برنجی، برنزی و یا نقره ای است و نهایتاً برای خانه های مدرن هم لوستر های ساده با لامپ هایی با نور متوسط مناسب تر است چرا که این لوستر ها متفاوت با لوستر های سلطنتی است و برای هماهنگی با سبک مدرن استفاده می شوند.

تناسب لوستر با سبک دکوراسیون داخلی

مکان نصب لوستر و میزان نور مطلوب

دقت داشته باشد بع این که لوستر در چه مکانی نصب می شود و در آن فضا انتظار چه میزان نوردهی دارید و در صورتی که محل قرار گیری لوستر یا میزان نور نامناسب باشد، کل دکوراسیون داخلی را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال لوستر های حبابی اتاق خواب یا آشپزخانه، مناسب سالن پذیرایی نیستند و بالعکس.

مکان نصب لوستر و میزان نور مطلوب

تناسب با ابعاد فضای مورد نظر

اندازه و ابعاد فضا نیز در انتخاب لوستر موثر است و لازم است لوستر ها با توجه به ابعاد فضای مورد نظر انتخاب شوند. در صورتی که فضای کوچکی دارید بهتر است از لوستر های کوچک با چراغ های کم استفاده کنید و از لوستر های بزرگ با شاخه ها و لامپ های زیاد برای خانه ها، اتاقها و فضای حجیم تر در نظر بگیرید.

تناسب با ابعاد فضای مورد نظر

رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی

بسیار مهم است که رنگ لوستر در تناسب و هارمونی با رنگ دیگر اجزای دکوراسیون داخلی قرار بگیرد. لوستر از جمله ابزار دکوراتیوی است که به سرعت و دائما قابل تعویض نیست. پس باید می شود رنگی انتخاب کنید که با گذشت زمان از زیبایی دکوراسیون خانه شما نکاهد و در عین حال همیشه جذاب باشد. سعی کنید.


رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی

در صنایع لوستر «مون» طیف وسیعی از محصولات روشنایی، بنا بر هر ذائقه و سلیقه در نظر گرفته شده تا شمار مشتریان محترم با قدرت انتخاب و به سهولت با ثبت سفارش آنلاین اقدان به خرید لوستر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *