راهنمای خرید

لوستر اتاق کار

خیلی از افراد به فراخور شغل و یا علایقی که دارند، اتاقی را به اقدامات خاصی نظیر مطالعه و یا هرکار دیگری که بتوان در منزل انجام داد اختصاص می دهند بنام اتاق کار. طبعاً این اتاق هم نیز مانند دیگر اتاق ها نیازمند نورپردازی و روشنایی است. اگر مایلید از نورپردازی اتاق کار مطلع شوید این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.  
  چه نکاتی را باید هنگام خرید لوستر اتاق کار مدنظر قرار داد؟ در این قسمت نکات بسیار مهمی را مطرح می‌‌کنیم که قطعا بدون توجه به آنها خرید مناسبی از لوستر سه شاخه‌‌ی آویزی نخواهید داشت: مکان قرارگیری: مکان قرارگیری منبع نور میبایست بالای محل قرارگیری فرد باشد به عنوان مثال بالای میز مطالعه و به گونه ای قرار بگیرد که بالاترین مقدار تابش بر مکان کار مطالعاتی تابیده شود. جنس: جنس لوستر اتاق کار مانند هر لوستر دیگری بسیار در زیبایی آن اهمیت دارد، همانطور که شاید اطلاع نیز داشته باشید لوسترها عمدتا از آهن، برنج، آلومینیوم، زاماک و برنز ساخته می‌‌شوند و پیشنهاد ما برای لوستر اتاق کار آلومینیوم است که با داشتن وزن پایین و زیبایی بالا و طراحی این لوسترها، نه تنها سادگی بلکه از هماهنگی هم برای اتاق کار بهره مند گردید.

ارتفاع سقف: برای اتاق کار میبایست از لوسترهایی استفاده نمایید که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشند تا بنا به شرایط کار اندازه آویز آن را تغییر دهید ابعاد: همیشه این اصل مهم را در ذهن داشته باشید که چون اکثر اتاق های امروزی کوچک و آپارتمانی شده‌‌اند، جدا از تعداد شاخه‌‌های لوستر، به عنوان مثال لوستر سه شاخه‌‌ی آویزی، اگر ابعاد آن خیلی بزرگ باشد حتی با وجود شاخه‌‌های کم باز هم ظاهر نامناسبی خواهد داشت. شیوه‌‌ی روشنایی بخشی: باید در نظر داشته باشید که انتظار شما این است که چگونه فضای شما قرار است توسط لوستری که انتخاب می کینیدروشن گردد و از این حیث به سه دسته تقسیم می‌‌شوند؛ نوع سربالا که فقط سقف را روشن میکنند نوع سر پایین که فقط فضای زیرین و نوع موازی که دیوارها را روشن می‌‌کنند (بیشتر مناسب خانه‌‌هایی با سقف کوتاه). پس حتما در خرید به این سه نوع به دقت فکر کنید. راحتی نصب و نظافت: نکته‌‌ای که خیلی از افراد در رابطه با خرید لوستر اتاق کار غفلت می‌‌کنند، میزان راحتی در نصب آن است که هر چه راحت‌‌تر باشد، هنگام باز کردن آن برای تمیزکاری راحت‌‌تر خواهید بود و همچنین برخی از انواع لوستر مخصوص اتاق کار، ساختار خاصی دارند که هنگام نظافت نمی‌‌توانید تمامی بخش‌‌های آن را تمیز کنید و در طی مدت طولانی، نشست گرد و غبار جلوی نور آن را خواهد گرفت. رنگ: بهتر است به دکوراسیون اتاق کار دقت کنید برای مثال میز و چراغ مطاله شما در اتاق کار، گزینه خوبی برای انتخاب رنگ لوستر می باشد. دیوار کوب: بهتر است لوستر را انتخاب کنید که دارای ست دیواری هم باشد تا پس از نصب هم هارمونی خوبی را فراهم آورد و هم قاب گواهینامه ها و افتخارتتان را بخوبی روی دوار روشن نماید.   حال که در این مقاله با اتاق کار و لوستر آن آشنا شدید برای خرید مناسب به فروشگاه آنلاین «مون» تا با خرید آنلاین و بهره مندی از فضای رقابتی مناسب، محصول روشنایی خود را درب منزل تحویل بگیرید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *