عمومی

چگونه آباژور مکعب مقوایی بسازیم

آیا می دانستید شما هم می توانید به سادگی در منزل یک آباژور زیبا و کاربردی بسازید. اگر تمایل دارید ساخت این آباژور ساده و جذاب را در منزل یاد بگیرید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و  آباژور دست ساز خودتان را تولید کنید.

 

 

چراغ های دکوراتیو و نورپردازی های تزیینی نقش مهمی در ایجاد حس های مختلف ایفا می کنند و با استفاده از آن ها می توان محیط خانه را گرم تر و روشن تر نمود. اگرچه اجناس موجود در فروشگاه ها تنوع زیادی دارند، اما گاهی اوقات ساخت یک وسیله تزیینی با ابتکار خود، خالی از لطف نیست.

آباژور یکی از پرکاربردترین آیتم هایی است که در نورپردازی تزیینی از آن استفاده می شود. و چه چیزی بهتر از آباژوری که حاصل خلاقیت و هنر فردی است می تواند یک دکوراسیون منحصر به فرد خلق کند؟

 

 آباژور مقوایی

آباژور مقوایی

دست ساز بودن وسایل خانه لذت بخش است و ساختن وسایلی مثل  آباژور مکعب مقوایی می تواند انرژی زیادی را در خانه به وجود آورد. زمانی که قوه خلاقیتتان را به چالش کشیده و وسایلی هر چند کوچک برای خانه خود می سازید اطرافیان را نیز با حس خوب خود همراه می کنید.

امیدواریم از این مقاله و مشاهده فیلم آموزشی آن لذت برده باشید. ما در لوستر «مون» به غیر از تولید و فروش لوستر، مطالب کاربردی متنوعی را در «مجله لوسترمون» ارایه می کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *