راهنمای خرید, عمومی

رنگ، نور، زندگی | مهمترن نکات خرید لوسترهای رنگی

لوستر رنگی

لوسترهای رنگی انواع گوناگونی دارند و در جنس های مختلفی تولید می شوند. با توجه به تحقیقات انجام شده رنگ ها تاثیر مستقیم بر روان افراد می گذارند. برای مثال، برخی از رنگ ها و نورها می توانند ذهنیت و حتی میل و اشتهای شما نسبت به غذا را به طور کامل تغییر دهند. در این مطلب به بررسی لوسترهای رنگی به عنوان نمونه ای تاثیرگذار از یک شی نورانی رنگی می پردازیم.

 

 

لوستر رنگی

لوسترهای رنگی موجود در بازار، رنگ‌ های متنوعی دارند. هر رنگی زیبایی مخصوص به خودش را دارد و می تواند در فضاهای مختلفی مثل اتاق نشیمن، اتاق خواب و … استفاده شود. بازتاب و انتشار نور در شیشه های رنگی، جلوه‌ای بسیار زیبا در محیط ایجاد می‌کند و ردیف‌‌ منظم چراغ‌ها، باعث می‌شود که نور در فضای اتاق به زیبایی پخش شود‌.

 

 

فروش لوستر رنگی

فروش لوستر رنگی

البته فراموش نکنید که رنگ‌های انتخابی برای لوستر، باید با دکوراسیون خانه مطابقت داشته باشند. پیشنهاد می شود پیش حتما پیش از انتخاب لوسترهای رنگی، در مورد رنگ های مکمل (Complementary colors) قدری مطالعه نمایید.

رنگ های مکمل

رنگ های مکمل

 

در حقیقت، انتخاب رنگ لوستری که با محیط متناسب باشد، می‌تواند علاوه بر تامین نور و روشنایی، زیبایی خیره کنند‌ه‌ای در دکوراسیون ایجاد کند. در گذشته اغلب لوسترها، بی رنگ و دارای بدنه ای روشن بودند، اما امروزه در ساخت لوسترهای جدید، رنگ‌های مختلفی مانند قرمز، بنفش، سفید، بژ، دودی، سیاه، شامپاین و … به کار برده می‌شود که جلوه متفاوتی به خانه شما می‌دهند.

خرید لوستر رنگی

خرید لوستر رنگی

طراحان داخلی، به خوبی از فرصت فراهم شده در ساخت لوسترهای رنگی استفاده کرده و دکوراسیون های منحصربه فردی را خلق می کنند. استفاده از یک طرح لوستر ولی با رنگ های متفاوت نمونه ای از دکوراسیون های مدرن است. قرار دادن یک لوستر رنگی در نقطه مرکزی اتاق، انتخاب هوشمندانه ای برای فضاهایی است که تغییر رنگ در آن‌ ها به خوبی نمایان می شود.

 

لوستر رنگی اتاق خواب

لوستر رنگی اتاق خواب

 

لوستر رنگی، پخش نور و زیبایی منزل یا سالن پذیرایی را در حالت خاموش نیز افزایش می دهد. البته توصیه می شود که انتخاب تعداد شاخه های لوستر متناسب با فضایی باشد که قرار است توسط لوستر روشن شود. در صورتی که تعداد شاخه های لوستر، بیش از اندازه باشد ناچار خواهید بود که همواره تعدادی از آن ها را خاموش نگه دارید.

 

لوستر رنگی بزرگ

لوستر رنگی بزرگ

رنگ بدنه لوستر نیز با توجه به رنگ‌های استفاده شده در عناصر دکوراسیون و با توجه به سلیقه مشتریان انتخاب می‌شود. طیف‌های رنگی مختلف طلایی، سفید، مشکی، کروم از جمله رایج ترین گزینه های برای رنگ بدنه لوستر هستند. بلورها را نیز اغلب می توان با رنگ های سفارشی تهیه نمود.

لوستر رنگی پذیرایی

لوستر رنگی پذیرایی

 

نکات مثبت و راهنمای انتخاب لوستر رنگی

ممکن است این پرسش به وجود آید که آیا لوسترهای رنگی به غیر از زیبایی نکات مثبت دیگری نیز دارند؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که لوسترهای رنگی، علاوه بر طرح و سبک زیبای خود، از کیفیت و دوام بالایی نیز برخوردار هستند و از جدیدترین گزینه های ایجاد یک دکوراسیون مدرن به شمار می آیند.

 

لوستر رنگی با لامپ کم مصرف

لوستر رنگی با لامپ کم مصرف

 

مهمترین ویژگی لوسترهای رنگی، توزیع و پخش مناسب نور و زیبایی آن‌هاست. با انتخاب صحیح رنگ بدنه لوستر و چراغ‌ های آن می‌توانید زیبایی و چشم نواز بودن لوستر را چندین برابر کرده و جلو ه‌ای فوق‌ العاده در فضای داخلی ایجاد کنید. لوسترهای رنگی به دلیل تنوع زیاد موجود در بازار، بسیار محبوب هستند و می توان با توجه به دکوراسیون های مختلف، بهترین رنگ متناسب با محیط را خریداری نمود.

لوستر رنگی آبی

لوستر رنگی آبی

 

ارتفاع سقف: قبل از نصب لوستر رنگی، باید ارتفاع سقف محل نصب لوستر در نظر گرفته شود. به دلیل اینکه لوسترهای رنگی در ارتفاع های مختلف، نورپردازی متفاوتی ارایه می کنند، می توان در ارتفاع های گوناگون از آن ها استفاده نمود.

 

قیمت لوستر رنگی

قیمت لوستر رنگی

 

رنگ لوستر: اگرچه لوسترهای رنگی در طیف های متنوعی ساخته می‌شوند، اما رنگ لوستر باید هماهنگ با رنگ لوازم مورد استفاده در فضای داخلی خانه باشد تا زیبایی چشم‌نوازی از هارمونی ایجاد شود.

 

راهنمای خرید لوستر رنگی

راهنمای خرید لوستر رنگی

 

نورپردازی لوسترهای رنگی: لوسترهای رنگی در مقایسه با لوسترهای معمولی، نورپردازی ملایم تری دارند.

 

نورپردازی لوسترهای رنگی

نورپردازی لوسترهای رنگی

 

نکات مطرح شده از مهمترین مواردی هستند که توجه به آن ها تاثیر زیادی در بهبود کیفیت نتیجه خرید یک لوستر رنگی خواهد داشد.

در فروشگاه اینترنتی لوستر «مون» می توانید پس از مشاهده تنوع بالایی از لوسترهای گوناگون در طرح ها و مدل های مختلف، با ثبت سفارش آسان از خرید آنلاین امن بهره مند شوید.

 

دکوراسیون رنگی

دکوراسیون رنگی

لوستر رنگی زرد

لوستر رنگی زرد

لوستر رنگی ساده

لوستر رنگی ساده

لوستر رنگی سفید با لامپ شمعی

لوستر رنگی سفید با لامپ شمعی

لوستر رنگی مثلثی

لوستر رنگی مثلثی

نکات مثبت لوستر رنگی

نکات مثبت لوستر رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *