عمومی

آسمان مجازی چیست (Sky View – اسکای ویو)؟

آسمان مجازی چیست (Sky View - اسکای ویو)؟

آسمان مجازی یا اسکای ویو (Sky View) روشی برای نورپردازی داخلی و یکی از مدرن ترین انواع سقف های کاذب است. این سقف از صفحات پلکسی گلاس، تشکیل شده است که با تکنولوژی چاپ به صورت تایل هایی با طرح آسمان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و یک آسمان مجازی را در سقف ایجاد می کنند.
آسمان مجازی (skyview) را می توان یک تکنولوژی بسیار پیشرفته از ترکیب هنر معماری و چاپ دانست که با تنوع در طرح های شگفت انگیز، یک آسمان مجازی واقعی را با کیفیت بالا و وضوح عالی جایگزین سقف فضای موردنظرتان می کند. این محصول قابلیت حداکثری کاربری مفید را برای فضای دکوراسیون داخلی را به وجود می آورد. ما را تا پایان مقاله همراهی کنید تا با آسمان مجازی و این روش نورپردازی بیشتر آشنا شوید.

 

 

جنس آسمان مجازی چیست؟

تایل های آسمان مجازی از ورقه های پلاکسی گلاس (Plexiglass) ساخته شده اند که متشکل از نوعی ترموپلاستیک است. این ماده، خاصیت ضد گرد و غبار دارد و حتی اگر در طولانی مدت نیز گرد و غبار اندکی بر روی آن بنشیند، به راحتی با یک دستمال نم دار در کمترین زمان دوباره به صورت کامل تمیز می شود. با توجه به ابعاد، تایل های آسمان مجازی، در ضخامت های 4،2 و 6 میل تولید می شوند.

 

نصب آسمان مجازی

نصب آسمان مجازی

قیمت هر متر مربع آسمان مجازی

قیمت هر متر مربع آسمان مجازی

 

نورپردازی با آسمان مجازی یا سقف کشسان

ایجاد نوری یک دست و فلت و در عین حال بهره مندی از یک تصویر جذاب و زیبا بر روی سقف، نوری کم سایه و تقریباً غیر مستقیم را در اختیار شما قرار می دهد؛ به این ترتیب نمای سقف دارای عمق می شود. به این ترکیب، در معماری و طراحی داخلی، سقف کشسان می گویند.

 

محاسبه قیمت آسمان مجازی

محاسبه قیمت آسمان مجازی

طرح آسمان مجازی

طرح آسمان مجازی

 

ویژگی های سقف آسمان مجازی

  • این سقف قابل شستشو بوده و بدون استفاده از مواد شوینده به راحتی تمیز می شود.
  • سقف کشسان ضد آب است و در برابر بخار مقاومت بالایی دارد، به همین دلیل در استخر و سونا نیز قابل استفاده است.
  • نصب سقف های آسمان مجازی بسیار سریع و آسان است و هیچ گرد و غباری در حین نصب تولید نمی شود.
  • گرما و سرما هیچ گونه تغییری در سایز سقف کشسان ایجاد نمی کند.
  • سقف های کشسان قابل جا به جایی هستند و می توان آن ها را به دفعات باز کرده و به مکان دیگری انتقال داد.
  • آسمان مجازی وزن بسیار کمی دارد و هیچ نوع بار اضافی بر سقف وارد نمی کند.
  • سقف کشسان برای هر نوع مکانی قابل نصب است، از جمله ساختمان های مسکونی، اداری، سرویس های بهداشتی، هتل و استخر.

 

لیست قیمت سقف کاذب آسمان مجازی

لیست قیمت سقف کاذب آسمان مجازی

سقف کشسان

سقف کشسان

 

مزایای سقف کشسان

  • این سقف به دلیل دارا بودن قابلیت کشسانی از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربات ناگهانی برخوردار است.
  • قابلیت ارتجاعی و انعطاف پذیری این گونه سقف ها باعث کش آمدن آن ها در برابر فشار و ضربه می شود و از پاره شدن و آسیب دیدن آن ها جلوگیری می کند.
  • هیچ گونه محدودیتی در طرح و رنگ سقف های سه بعدی وجود ندارد. این نوع سقف ها در طیف وسیعی از رنگ، با جلوه های مات، اطلسی، متالیک، شفاف و نیمه شفاف تولید می شوند. به دلیل مقاومت بالا در برابر انقباض، سطح کار پوسته پوسته نشده و ترک نمی خورد.
  • اکثر اوقات نصب سقف های سه بعدی با نورپردازی همراه است که خود جلوه ای جذاب و زیبا به دکوراسیون داخلی می بخشد.
  • آسمان مجازی برخلاف سایر سقف های کاذب، نیازی به تجهیزات آویز ندارند. نحوه نصب به گونه ای است که تعدادی ریل کوچک بر روی سقف نصب می شود. این ریل ها، از دید افراد مخفی هستند. بعد از نصب ریل های نگهدارنده به صورت مخفی، لبه های سقف کشسان درون این ریل ها قرار می گیرند. سپس برای از بین بردن چروک های سطح و هم اندازه نمودن با سقف از حرارت و باد گرم استفاده می شود.
  • سیستم آسمان مجازی به نحوی است که بعد از سرد شدن سایز آن تغییر نکرده و در همان حالت کش آمده باقی مانده و دچار تغییر حالت نمی شود.
  • این نوع سقف ها در فریم های متنوعی از قبیل سه بعدی، بیضی، مستطیل و منحنی ساخته می شوند که متناسب با دکور سقف مورد نظر انتخاب می گردند.

 

لیست قیمت آسمان مجازی

لیست قیمت آسمان مجازی

سقف کاذب آسمان مجازی

سقف کاذب آسمان مجازی

 

کاربردهای سقف آسمان مجازی

  • از سقف کشسان می توانید در دکوراسیون داخلی خانه، سقف پذیرایی، سقف آشپزخانه، سقف اتاق خواب و حتی سقف حمام و سرویس بهداشتی استفاده نمایید.
  • استفاده از آسمان مجازی محدودیت مکانی ندارد و حتی می توانید برای سقف ادارات و سالن های همایش نیز از این محصول استفاده نمایید.
  • طبق تحقیقات انجام شده نصب سقف کشسان، در مراکز درمانی و بیمارستانی می تواند به کاهش استرس بیماران و افزایش انگیزه و روحیه آن ها کمک کند.
  • استفاده از سقف کشسان در راهروها می تواند حس قدم زدن در طبیعت را به انسان القا کند.
  • با استفاده از سقف آسمان مجازی در مراکز خرید و فروشگاه ها می توانید به زیبایی محل کسب خود کمک کرده و توجه مشتریان زیادی را به فضای داخلی جلب کنید.

 

قیمت و خرید اینترنتی آسمان مجازی

قیمت و خرید اینترنتی آسمان مجازی

خرید اینترنتی آسمان مجازی

خرید اینترنتی آسمان مجازی

سخن پایانی
نورپردازی با آسمان مجازی (Sky View) یک روش جدید است. این محصول را می توان در بسیاری از مکان ها اجرا نمود. آسمان مجازی نه تنها نور مناسبی را به اتاق می بخشد بلکه زیبایی خاص و متحصربفردی را نیز در محیط مورد نظر ایجاد می کند. در مجموعه «لوستر مون» شما می توانید ضمن مطالعه مقالات مفید و کسب اطلاعات ارزشمند پیرامون صنایع روشنایی، در محیطی امن به آسانی  ثبت سفارش آنلاین خود را ثبت نموده و لوستر مورد نظرتان را تهیه کنید.

آسمان -مجازی پذیرایی

آسمان -مجازی پذیرایی

آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی چیست

آسمان مجازی اتاق خواب

آسمان مجازی اتاق خواب

آسمان مجازی

آسمان مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *